Termék csere/visszaküldés
Van lehetőség cserére , melyről érdemes néhány információt tudni:
– Átvételtől kapott 14 naptári napon belül van lehetőség cserére. Csak teljesen új terméket tudunk cserélni, mely nem koszos, nem sérült és használt állapotban van, azaz csak eredeti állapotában CÍMKÉVEL EGYÜTT (nem levágva) tudjuk visszavenni a megrendelt terméket.
– Méret próbléma esetén a Vásárlót terheli a termék visszajuttatási költségét és az újbóli feladási költséget is.
– A cserélni kívánt termék nevét, színét, méretét kérjük E-MAILBEN RENDELÉSSZÁM alapján feltüntetni!
– A megérkezésekor feltétlen csomagni fogjuk, hogy a visszaküldött termék sértetlen és használt állapotban van-e, minden rendben találtunk, az új terméket feladjuk a GLS futárszolgálatnak, amelynek előre utalási díja kézbesítési 2.190 Ft. Plussz költség csak abban az esetben lehetséges, ha értékbeli különbség található a sárga és visszaküldött termék között.
A terméktől való elállást igényli a vásárló:
– Át számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre, hogy meggondolja magát és jelezze webáruházunk felé e-mailtől az elállási szándékot kitöltésével és visszaküldeni a csomagot! Az elállási nyilatkozatot szíveskedjenek kinyomtatni, kitölteni és a csomaggal együtt visszaküldeni. Csak és kizárólag használatlan, sértetlen állapotban címkéstül(nem levágva) áll módunkban visszavásárolni a terméket/termékeket! A csomag megérkezésekor egy minőségi ellenőrzést végzünk és ha rendben találtunk mindent úgy 14 napon belül történik a visszatérítés a megfelelő név és bankszámlaszámra!
Az email jelzést ezután nem kell megvárni a webáruház visszajelzését! Kérem szíveskedjenek feladni a csomagot mihamarabb!
– A vásárlót terheli a visszajuttatási költséget minden esetben! A csomagot csak UTÁNVÉT NÉLKÜL tudjuk átvenni. Szállításra alkalmas állapotban szíveskedjenek becsomagolni a visszaküldeni kívánt terméket/termékeket! (sérülések elkerülése végett, melyre nem vállalunk felelősséget)
Visszaküldési székhely címünk: 6300 Kalocsa, Hunyadi János utca 43. (48-as tér)
Sérült, hibás csomag/termék esetén:
Ha hibásan vagy sérülten érkezik meg a csomagja kérjük ne vegye át, a futárben részt vesz kárfelvételi jegyzőkönyvre köteles! A visszaküldés egy írásos nyilatkozat kitöltésével történik, melyet a vásárló a futárral együtt tölt ki. Ha sérült vesznek át, haladék csomagtalan vegyék fel velünk a kapcsolatot!!!
terafashion2025@gmail.com
Késedelmes bejelentés esetén, a kártalanítás nehézkessé és adott esetben akár lehetetlenné is válhat!
A fürdőruha szettet, bodykat higiéniai okokból nem cseréljük, és nem veszi vissza, így biztosítva azt, hogy Neked se küldhessünk ki olyat, melyet más már felpróbált. Mi mindig új fehérnemű alsót küldünk, olyat, amely egyenesen a gyárból jött ki. Azokat senki nem használta, és nem is próbálta fel.
Ezért kérünk, mindenképp figyelj arra, hogy jó méretet válassz!
Megértésüket köszönöm!
Kellemes Vásárlás!:)
RENDELÉS LEMONDÁSA: Megrendelt, de lemondani kívánt csomagot haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelés napján szíveskedjenek jelezni felénk a terafashion@gmail.com e-mail címen jelezni.
KIFIZETETT, DE ÁT NEM VETT CSOMAGOK ESETÉN A WEBÁRUHÁZ AZ ODA-VISSZA SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET, CSOMAGOLÁSI KÖLTSÉGET ILLETVE 5.000Ft KEZELÉSI KÖLTSÉGET SZÁMÍT FEL!